سرپلذهاب_شهر من

روستایی ام و اهل دنیایی ساده در دنیایی فوق پیچیده

سرپلذهاب_شهر من

روستایی ام و اهل دنیایی ساده در دنیایی فوق پیچیده

دلتنگی برای شاه توت ها

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۴۰ ب.ظ

 

 شاه توت

مرگ خودخواسته ی شاه توتها را
بارها دیده ام …
و یا خرمالوها
تنهایی و دسته جمعی !
وقتی…
خود را از درخت پایین می اندازند !
و قلبشان روی زمین پخش می شود !
با آرزوهایی له شده …

درختی که مستانه
دست در دست باد می رقصد …
و توتهای بی قراری
که بی پروا
در آغوش باد
خود را رها می کنند…
شبیه به من
که بارها در آغوش تو
شاه توت شده ام !
با قلبی که تکه هایش
در گوشه گوشه ی شهر روی زمین
پخش شده اند …

باد می وزد
شهر تکان می خورد
و باز شاه توتها
از میان آغوشها بر زمین می افتند …
شاید این بار …

 

شاعر : فاطمه دلخواه

 


تصویراز شاه توت باغ خودم ...دلتنگتان  هستم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
احسان محبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی